Fitness World | Analyse | 10 i karakter

Indholdsfortegnelse
1. Virksomhedskarakteristik af Fitness World
2. Analyse af Fitness Worlds vækststrategier

Uddrag
Fitness World er en dansk servicevirksomhed, som blev stiftet i 2005 af Henrik Rossing. Fitness World har i alt 229 centre, fordelt over Danmark, Polen og Schweiz.

Fitness World har en klar kerneydelse, som ligger i ens medlemskab, hvilket giver en adgang til deres Fitness centre.

I deres centre, findes også mange periferiydelser, herunder indgår blandt andet, toiletter, bad, personligtræner, fitnessprodukter (protein bar).

---

I denne opgave, vil jeg tage udgangspunkt og fokusere på, hvilke(n) vækststrategier, som Fitness World primært fokusere på.

Til sidst vil jeg komme med en lille afslutning på, hvilken vækststrategi, jeg mener er mest dominerende.

Inden for produktudvikling, vil jeg mene at Fitness World benytter både, erstatning af eksisterende produkt, fordi at de hele tiden, sørger for at deres maskiner er i god stand.

Sådan får du adgang til hele dokumentet

Byt til nyt Upload en af dine opgaver og få adgang til denne opgave
  • Opgaven kvalitetstjekkes
  • Vent op til 1 time
  • 1 Download
  • Minimum 10 eller 12-tal
Premium 39 DKK pr måned
  • Adgang nu og her
  • 20 Downloads
  • Ingen binding
  • Let at opsige
  • Adgang til rabatter
  • Læs fordelene her
Få adgang nu