Fitness World | Analyse | 10 i karakter

Indholdsfortegnelse
1. Virksomhedskarakteristik af Fitness World
2. Analyse af Fitness Worlds vækststrategier

Uddrag
Fitness World er en dansk servicevirksomhed, som blev stiftet i 2005 af Henrik Rossing. Fitness World har i alt 229 centre, fordelt over Danmark, Polen og Schweiz.

Fitness World har en klar kerneydelse, som ligger i ens medlemskab, hvilket giver en adgang til deres Fitness centre.

I deres centre, findes også mange periferiydelser, herunder indgår blandt andet, toiletter, bad, personligtræner, fitnessprodukter (protein bar).

Siden 2011, har Fitness World fået ca. 258000 tusind, nye medlemmer. Udover en positiv fremgang i medlemmer, havde Fitness World i 2018 en omsætning på lige godt 1,4 mia. kr.

Sådan får du adgang til hele dokumentet

Byt til nyt Upload en af dine opgaver og få adgang til denne opgave
  • Opgaven kvalitetstjekkes
  • Vent op til 1 time
  • 1 Download
  • Minimum 10 eller 12-tal
Premium 39 DKK pr måned Få adgang nu