Ecco | Noter Afsætning

Indholdsfortegnelse
1. Redegør for Ecco’s konkurrenceevne og kernekompetence.
2. Redegør for Ecco’s vision, mission, ide og værdier (code of conduct).
3. Analyser relevante faktorer fra Eccos afhængige og uafhængige verden og opstil en omverdensmodel.
- Omverdensmodel
- Den uafhængige omverden:
- Teknologisk forhold
- Demografiske forhold
- Massemedier
- Kulturelle forhold
- Økonomiske forhold
- Den afhængige omverden
- Kunder
- Leverandører og mellemhandlere

4. Udarbejd en værdikædeanalyse for Ecco.

5. Udarbejd en SWOT-opstilling for Ecco.
Interne forhold
- Stærke sider (Strengths)
- Svage sider (Weaknesses)
Eksterne forhold
- Muligheder (Opportunities)
- Trusler (Threats)

6. Analyser Ecco’s konkurrencestrategi

7. Vurder Ecco’s strategiske muligheder for at opnå fremtidig vækst.
- Strategiske muligheder kan være:

Uddrag
1. Redegør for Ecco’s konkurrenceevne og kernekompetence.
Ecco er kendt i store dele i verden, for deres lædersko.

Eccos konkurrenceevne er stærk og ikke mindst god, det ser man ud fra den måde de har udviklet virksomheden gennem år.
Der er mere end 4.000 butikker som sælger Ecco sko.

Ecco’s kernekompetence er mærke sko, som er i læder og god kvalitet desuden laver deres sko til alle aldre.

2. Redegør for Ecco’s vision, mission, ide og værdier (code of conduct).
Ecco’s vision er ”Vi vil være verdens bedste skovirksomhed”.

Det er et godt mål de har, her viser de vil være den verdens bedste skovirksomhed. Ecco er den eneste store skovirksomhed, som der ejer og driver egne butikker og fabrikker.

Sådan får du adgang til hele dokumentet

Byt til nyt Upload en af dine opgaver og få adgang til denne opgave
  • Opgaven kvalitetstjekkes
  • Vent op til 1 time
  • 1 Download
  • Minimum 10 eller 12-tal
Premium 39 DKK pr måned Få adgang nu