Ecco | Afsætnings Case

Indledning
Ecco er kendt rundt omkring i verden, for der deres mørke lædersko og passende skoform.

Ecco er meget kendt rundt i hele verden for deres kvalitetssko og passende skoform.

Eccos konkurrenceevne er god og stærk som vi kan se på den måde de har udviklet sig gennem årene. Det er en dansk virksomhed som er gået internationalt og har 2.000 Ecco butikker og så har de 14.000 andre salgssteder som fx. shop in shops. Ecco har overalt i verden 21.300 ansatte i butikkerne.

Uddrag
Eccos vision er ”Vi vil være verdens bedste virksomhed.”

Det er en godt mål at have sat sig for. Jeg synes det er lidt højt satses da der er mange andre sko virksomheder der er lige så store hvis ikke større end selve Ecco, men syntes også Ecco gør fremskridt og prøver række mere ud til de unge. Ecco holder deres virksomhed lidt mere fastspændt og mere enkelt. De bruger de samme formål ved sko og design.

Vores mission er at udvikle et verdensomspændende koncept, hvor vores kultur, vision og værdier er en del af.

Gennem en stærk stategi og succerig forretningsmodel, udvikler vi standarden inden for et konkurrencedygtigt miljø, som er en støtte for vores samarbejdspartnere.
Vi forventer og arbejder hen på at kunden får den bedste oplevelse når der shoppes. Vi bruger butikkerne som et medie, hvor vi hele tiden analysere, evaluere vores fremskridt, for at sikre et flot og præsentabelt koncept.

Sådan får du adgang til resten af materialet

Byt til nyt Upload en af dine opgaver og få adgang til denne opgave

  • Opgaven kvalitetstjekkes
  • Vent op til 1 time
  • 1 Download
  • Minimum 10 eller 12-tal

Premium 39 DKK pr måned

  • Adgang nu og her
  • 20 Downloads
  • Ingen binding
  • Let at opsige
  • Adgang til rabatter
  • Læs fordelene her
Få adgang her