Den Grønne | Analyse

Indholdsfortegnelse
Virksomhedskarakterstik
Værdikæden:
- Indkøb og lager
- Marketing:
- Salg og Service

Uddrag
Virksomhedskarakterstik: https://dengronne.dk
Den Grønne er en handelsvirksomhed, fordi de indkøber produkter fra forskellige mærker og markedsfører dem.

De har udelukkende salg på deres webshop og har dermed ingen fysiske butikker. Handelsvirksomheden lægger indenunder branchen 'detailhandel med husholdnings- eller boligudstyr, bortset fra elektriske apparater, via internet'.

Den Grønne er et ApS/ anpartsselvskab ejet firma, og er ejet af Tina Ingerslev, som er virksomhedens nuværende direktør. Hun startede virksomheden, og tiltrådte som direktør den 11. november 2019.

Virksomheden er relativ ny, og derfor er der endnu ikke opgivet årlige omsætninger. Virksomhedens ide er at drive en webshop med salg af bæredygtige produkter, herunder husholdningsprodukter og interiør.

De har en vision om at bidrage til en mere bæredygtig fremtid, hvor virksomhedens produkter er bæredygtige erstatninger for andre hverdagsprodukter. Dette er en af deres kernekompetencer da det er et unikt og stadig nyt produkt på marked.

Derudover skaber produkterne en positiv kundeværdi, fordi der er et budskab med deres produkter.

Produkter er ikke kun nyttige og smarte, men medvirker også til at løse klimadilemmaerne, hvilket kan gøre at kunderne føler at de har bidraget til noget vigtigt og meningsfuldt.

Det medfører mere salg af klimabaseret produkter. Firmaet har et bredt marked, fordi de både sælger selvpleje, rengøringsmidler, interiør, køkkenprodukter osv.

Sådan får du adgang til hele dokumentet

Byt til nyt Upload en af dine opgaver og få adgang til denne opgave
  • Opgaven kvalitetstjekkes
  • Vent op til 1 time
  • 1 Download
  • Minimum 10 eller 12-tal
Premium 39 DKK pr måned Få adgang nu