Dan Cake | Afsætning aflevering | 2020

Indholdsfortegnelse
Karakteriser kort Dan Cakes målgruppe(r) på det danske marked.
- Unge mennesker
- Ældre mennesker
- Børnefamiler

2. Analyser Dan Cakes interne forhold.

Værdikædeanalyse
- Produktudvikling
- Produktion
- Marketing
- Salg og Service
- Konklusion af værdikæden

SW-Analyse
Vurdering af SW-analyse

Analyser købsadfærden for køb af kager på B2C markedet.
- Maslow’s behovspyramide
- Købemotiver
- Købetyper og købeadfærdstyper
- Køberoller

Diskuter Dan Cakes anvendelse af parameteren produkt.

Uddrag
Produktudvikling
Dan Cake er meget innovative og arbejder med at følge trends og detailhandlens krav. F.eks. bruger Dan Cake naturlige farver, aroma, skrabeæg og bæredygtig palmeolie.

Dan Cake er også de eneste i kagebranchen, der laver deres eget marmelade, creme og glasur. Det gør de for at sirke samme kvalitet som Dan Cake bestræber sig for at bibeholde.

Dan Cake har 3 produktkategorier, dog med meget begrænset sortiment. Dan Cake Standart, som er den produktkategori med de normale kager eller side godter, f.eks. romkugler, roulader muffins og tærter.

Dan Cake Premium er den produktkategori der omfatter deres specielle kager, som deres Gulerodskage, Chokoladekage, Banankage og Drømmekage. Dan Cake Frost er frosne produkter, så som iskager.

Dan Cake har også sæsonpræget produkter, såsom deres Halloween kager, der kommer til oktober hvert år.

Sådan får du adgang til hele dokumentet

Byt til nyt Upload en af dine opgaver og få adgang til denne opgave
  • Opgaven kvalitetstjekkes
  • Vent op til 1 time
  • 1 Download
  • Minimum 10 eller 12-tal
Premium 39 DKK pr måned
  • Adgang nu og her
  • 20 Downloads
  • Ingen binding
  • Let at opsige
  • Adgang til rabatter
  • Læs fordelene her
Få adgang nu