CULT Danmark | Afsætning | 10 i Karakter

Indledning
For at analysere CULT’s Interne- og eksterne forhold, bliver SWOT-modellen taget i brug. Denne model belyser virksomhedens interne forhold

som virksomheden er afhængig af og kan påvirke. De eksterne forhold kan virksomheden næsten ikke påvirke.

Indholdsfortegnelse
CULT Danmark
- Stærke sider
- Svage sider
- Muligheder
- Trusler
- Kilder

Uddrag
CULT er et kendt brand i Danmark, og det skaber en del præferencer hos dets forbrugere. CULT går ind og opfylder forbrugernes behov

ved at tilbyde en stor variation af forskellige drikke, hvilket gør deres konkurrencedygtighed større. De producerer alt lige fra alkoholiske drikke til energidrikke og vand.

Sådan får du adgang til hele dokumentet

Byt til nyt Upload en af dine opgaver og få adgang til denne opgave
  • Opgaven kvalitetstjekkes
  • Vent op til 1 time
  • 1 Download
  • Minimum 10 eller 12-tal
Premium 39 DKK pr måned
  • Adgang nu og her
  • 20 Downloads
  • Ingen binding
  • Let at opsige
  • Adgang til rabatter
  • Læs fordelene her
Få adgang nu