Convenienceprodukter | Analyse

Indholdsfortegnelse
1. Redegør for markedet for convenienceprodukter.

2. Virksomhederne på markedet for convenienceprodukter bliver påvirket af forskellige omverdensfaktorer. Analyser 1-2 relevante faktorer i den uafhængige omverden.
- Omverdensmodellen(Den uafhængige verden)
- Kulturelle forhold
- Økonomiske forhold

Uddrag
Markedet for convenienceprodukter er markenat stigende, hvilket fødevareproducenter og detailbutikker er meget opmærksomme på, da de meget gerne vil have en del af omsætningen.

Convenienceprodukter er en masse trends der kombineres som, ”danskernes fokus på sundhed, hurtig mad og international mad”. Også retromad som boller i karry er ved at blive populært igen.

Og for mange er det en nemmere løsning, da der er mange som måske ikke har tiden eller løsningen til at finde på eller lave retten.

Convenienceprodukter er ikke kun færdigretter som boller i karry der bare skal varmes, men også fastfood og måltidskasser med friske råvare og friske grøntsager.

Sådan får du adgang til hele dokumentet

Byt til nyt Upload en af dine opgaver og få adgang til denne opgave
  • Opgaven kvalitetstjekkes
  • Vent op til 1 time
  • 1 Download
  • Minimum 10 eller 12-tal
Premium 39 DKK pr måned Få adgang nu