Cocio | Afsætning | 10 i karanter

Opgavebeskrivelse
Analyser Cocios værdikæde og vurder virksomhedens kernekompetencer:
- Produktudvikling:
- Produktion:
- Markedsføring:
- Salg og service:
- Virksomhedens kernekompetencer:
- Bilag. - Gruppeopgaven:

Indledning
Cocio produktudvikler hele tiden, og sørger for at holde sig interessante på markedet. Det gør de blandt andet ved at følge med i, hvad der er stor efterspørgsel på.

Cocio styrker sig selv ved at udbrede sig til at omfatte is kaffe og energidrikke, som er baseret på kakaomælk.

Cocio bibeholder deres klassiske farver, men sørger stadig for at modernisere deres design, sådan at etiketten bliver mere moderne og følger med tiden.

---

Dette viser at Cocio er udmærket klar over deres kendskabsgrad, men samtidig også er bevidst om, at der er brug for fornyelse, hvis Cocio skal kunne lægge sig i offensiven.

Cocio har benyttet sig af en Hollywood-stjerne: Eva Mendes, som deres frontfigur. Dette håber Cocio kan hjælpe dem med at blive mere internationale, og slå til i f.eks.

Sverige, hvor der ikke er særligt mange, som har kendskab til Cocio. Det er derfor Cocio har valgt at bruge en kendt person som hende til, at være frontfigur for dem.

Sådan får du adgang til hele dokumentet

Byt til nyt Upload en af dine opgaver og få adgang til denne opgave
  • Opgaven kvalitetstjekkes
  • Vent op til 1 time
  • 1 Download
  • Minimum 10 eller 12-tal
Premium 39 DKK pr måned
  • Adgang nu og her
  • 20 Downloads
  • Ingen binding
  • Let at opsige
  • Adgang til rabatter
  • Læs fordelene her
Få adgang nu