Charterbranchen | Afsætning

Indholdsfortegnelse
Opgave 4
Opgave 5

Uddrag
På den ene side kan man argumentere for Primo Tours gør brug af konkurrencestrategien omkostningsfokus.

Primo Tours har en lav kendskabsgrad, hvor at det kan ses at kun 7 procent har brugt charterselskabet. 44 procent kender dem og hele 50 procent har aldrig hørt om selskabet .

Dette er et tegn på at Primo Tours gør brug af konkurrencestrategien omkostningsfokus. Derudover kan det ses at deres priser for charterrejser for en hel uge bla. ligger på 3.798 kr. og 4.798 kr. hvor der også står at man kan, sparer henholdsvis 700- og 800 kr.

Deres fokusering på lave omkostninger, kommer af at de yder 700- og 800 kr. rabat pr. person, hvilket betyder at de gerne vil matche konkurrenternes priser.

Sådan får du adgang til hele dokumentet

Byt til nyt Upload en af dine opgaver og få adgang til denne opgave
  • Opgaven kvalitetstjekkes
  • Vent op til 1 time
  • 1 Download
  • Minimum 10 eller 12-tal
Premium 39 DKK pr måned Få adgang nu