Case Farm Mountain Coffee | Afsætning | 10 i karakter

Indholdsfortegnelse
1. Lav en virksomhedskarakteristik af virksomheden inddrag virksomhedens arbejde med FN’s verdensmål.

2. Analyser Farm Mountain Coffee værdikæde
- Produktudvikling:
- Produktion:
- Marketing:
- Salg og service:

3. Segmenter markedet og fremsæt forslag til Farm Mountain Coffee målgruppe

4. Diskuter følgende udsagn kun 2400 tegn:
- Når Farm Mountain Coffee lancerer en is-kaffe, er der tale om line-extension?
- Farm Mountain Coffee benytter sig af direkte distribution.

Uddrag
Vi bruger en virksomhedskarakteristik til at beskrive en virksomhed. Farm Mountain Coffee, er et anpartsselvskab. Virksomheden, blev etableret i 2007 af Lars Bendix.

Virksomheden er en produktionsvirksomhed, da de selv rister, og sender det ud til butikkerne. De står selv for hele produktionen, de står selv for plantagerne.

De har en direkte kommunikation til deres farmere. Det gør at de også har en rigtig godt indblik hele processen med de grønne kaffebønner, derfor sælger Lars ikke kun kaffen som det færdige produkt.

Det betyder meget at han selv kan styre arbejdsforholdene, plantager og selve processen fra såningen til høsten. Han har et samarbejde i Uganda med 96 forskellige kaffebønder, som han selv sørger for at komme i kontakt med.

Sådan får du adgang til hele dokumentet

Byt til nyt Upload en af dine opgaver og få adgang til denne opgave
  • Opgaven kvalitetstjekkes
  • Vent op til 1 time
  • 1 Download
  • Minimum 10 eller 12-tal
Premium 39 DKK pr måned
  • Adgang nu og her
  • 20 Downloads
  • Ingen binding
  • Let at opsige
  • Adgang til rabatter
  • Læs fordelene her
Få adgang nu