Bring it on | Analyse | H&M Conscious | 10 i Karakter

Indholdsfortegnelse
Materiale:
Opgave:
Laswells kommunikationsmodel:
Argumentation:
Filmiske virkemidler:
Vurdering:

Analyse
- Laswells kommunikationsmodel:
- Afsenderen:
- Meddelelsen:
- Medie:
- Modtager:
- Effekt:
- Argumentation:
- Appelformer:
- Filmiske virkemidler:
- Fotografering/beskræing:
- Vurdering:

Uddrag
Materiale:
Reklame: H&M Conscious: Bring it on https://www.youtube.com/watch?v=7i4JSzB8VlU

Artikel: Eksperter undrer sig over H&M’s afbrænding af nyt tøj, Christian Engell, Sari Vengendal og Lea Carina Uhd Frederiksen, TV2, 15.10.2017 https://nyheder.tv2.dk/samfund/2017-10-15-eksperter-undrer-sig-over-hms-afbraending-af-nyt-toej

Opgave: Lav en reklameanalyse af H&M Concsious: Bring it on. I skal inddrage følgende punkter i analysen. Husk at begrunde dine svar til de enkelte punkter med henvisning til bestemte steder i reklamen.

Laswells kommunikationsmodel:
- Afsender: Hvem er afsenderen?
- Meddelelse: Hvilken sag eller hvilket budskab ønsker reklamen at skabe opmærksomhed omkring?
- Medie: Hvilket medie optræder den i (tv, internet m.m.)?
- Modtager: Hvem er målgruppen (køn, alder, uddannelse, socialgruppe, segment)? Brug evt. inddelingen i Gallups kompasmodel.
- Effekt: Hvad er den ønskede effekt af reklamen?

Sådan får du adgang til hele dokumentet

Byt til nyt Upload en af dine opgaver og få adgang til denne opgave
  • Opgaven kvalitetstjekkes
  • Vent op til 1 time
  • 1 Download
  • Minimum 10 eller 12-tal
Premium 39 DKK pr måned Få adgang nu