BoConcept | Analyse | 10 i karakter

Opgavebeskrivelse
Opgave 1
Karakteriser virksomheden BoConcept. Inddrag bilag 1 (video), 2, 3, 4 og 5. Besvarelsen må maksimalt fylde 2.400 anslag inklusiv mellemrum.

Opgave 2
Analyser BoConcepts internationalisering.

Uddrag
BoConcept er en dansk møbelkæde fra 1952. Virksomheden startede ved at to møbelsnedkere besluttede sig for at starte en møbelfabrik. De har et stærkt engagement i deres håndværk i virksomheden.

BoConcept blev oprettet med en ide om at skabe smukke og funktionelle møbler, som samtidig er i en god kvalitet. De første år af BoConcepts levetid, har de været på det danske marked.

De åbnede deres første internationale butik i 1993 i Paris, og siden der har de haft meget fart på for virksomheden. De er blevet verdens mest globale møbelforhandler, og har næsten overhalet deres største konkurrent, som er IKEA.

BoConcept har selv 285 butikker som de har spredt over 65 forskellige lande. BoConcept har været i stor udvikling, hvilket man også kan se i deres regnskab. En fordel for virksomheden er at der har været stor efterspørgsel på skandinaviske designer møbler.

Sådan får du adgang til hele dokumentet

Byt til nyt Upload en af dine opgaver og få adgang til denne opgave
  • Opgaven kvalitetstjekkes
  • Vent op til 1 time
  • 1 Download
  • Minimum 10 eller 12-tal
Premium 39 DKK pr måned Få adgang nu