B&O | Afsætning

Indledning
Vi har valgt B&O’s højttaler med navn Beolab 90. Teknologien i højtaleren sørger for, at højtaleren opfylder personlige lytte behov som passer til enhver livsstil. Derudover kan højtaleren skræddersyes til ethvert hjem.

Vi ønsker at markedsføre produktet på det amerikanske marked. Højtaleren koster 500.000kr, derfor er det en begrænset mængde mennesker, der vil have mulighed for at købe produktet. Produktet appellerer til det blå segment, da det ofte er veluddannede mennesker, der har en høj indkomst som vil købe højtaleren.

Uddrag
Forbrugere der vælger at købe B&O højtalere har et egobehov. Forbrugerne der vælger at købe den dyre højtaler, er primært velhavende mennesker som gør brug af den omvendt Maslows behovspyramide. Den omvendte Maslows behovspyramide lægger mindre vægt på det fysiske behov og tryghedsbehovet og hermed lægger modellen mere vægt på det selvrealiserende behov og egobehovet. Forbrugere som vælger at købe en B&O højtaler, er forbrugere der knytter sig til egobehovet. De køber højtaleren for at få anerkendelse og opnå en materiel status i samfundet. Disse forbrugere tænker ikke på det fysiske behov, da de tager det for givet.

Amerikanerne synes godt om den danske mentalitet samt den afslappede atmosfære. De mener at danskere er tolerante, imødekommende og venlige, efter kontakten er etableret. 2Produktet kan markedsføres på annonce skærme, som nævnt nedenstående ved de 4 p’er.

Sådan får du adgang til hele dokumentet

Byt til nyt Upload en af dine opgaver og få adgang til denne opgave

  • Opgaven kvalitetstjekkes
  • Vent op til 1 time
  • 1 Download
  • Minimum 10 eller 12-tal

Premium 39 DKK pr måned

  • Adgang nu og her
  • 20 Downloads
  • Ingen binding
  • Let at opsige
  • Adgang til rabatter
  • Læs fordelene her
Få adgang her