Bellinger | Afsætning | 12 i Karakter

Indledning
Bellinger blev grundlagt i 2003 af designerne Malene og Claus Bellinger Diederichsen. Deres ambition er at designe briller i høj kvalitet for dem, der gerne vil skille sig ud fra mængden med et helt særligt design.

De skaber helt unikke og innovative briller man kan være stolte af. Bellingers værdier er innovation, lidenskab, glæde og altid:” Bellinger er en produktionsvirksomhed da de producerer deres egne varer og kører B2C ordning.

Indholdsfortegnelse
Stimuli:
Produktet:
Pris:
Placering:
Promovering:
Konkurrenter:
Målgruppe:

Beslutningsprocessens faser:
- Initiativtager
- Problemerkendelsen
- Købsprocessen
- Efterkøbsadfærden
- Initiativtageren
- Organisme:
- Købsadfærdstype:
- Relevante forhold:
- Efterkøbsvurdering:
- Informationssøgning:
- Horisontale opinionslederen:
- Vertikal Opinionslederen:
- Vurdering af analysen:

Uddrag
Konkurrenter: Hugo Boss og Marc Jacobs er blandt nogle af Bellinges konkurrenter. De producerer begge briller og brillestel i den dyre ende af brillebranchen.

Linser, øjenoperationer er også stærke konkurrenter for brilleproducenterne, da de opfylder kundernes behov og hvis ikke det til. Og er derfor til trussel for virksomheden.

Det er derfor vigtigt for dem at få solgt meget og eksportere varer til udlandet for at kunne følge med udviklingen. Og få deres brand promoveret så meget som muligt så de kan nå ud til flere mennesker. Dette har de gjort igennem annoncer og kampagner.

Sådan får du adgang til hele dokumentet

Byt til nyt Upload en af dine opgaver og få adgang til denne opgave
  • Opgaven kvalitetstjekkes
  • Vent op til 1 time
  • 1 Download
  • Minimum 10 eller 12-tal
Premium 39 DKK pr måned Få adgang nu