B og O | Analyse

Indholdsfortegnelse
10.1
1. Forklar begrebet opinionsleder:
2. Diskuter hvorfor det har så stor værdi for B&O at personer som fx Ronaldo og Medina bliver fotograferet med headset fra B&O.
3. Diskuter forskellen på B&O’s og Beats by Dres anvendelse af opinionsledere.
4. Diskuter hvilken indflydelse kendte personer har på dig og dine venners købsadfærd

10.2
Forklar Maslows pyramiden
- Selvrealisering:
- Ego behov:
- Sociale behov:
- Tryghedsbehov:
- Fysiske behov:

2. forklar købemotiverne
3. forklar hvilke behov og hvilke købemotiver annoncerne appellerer til.

10.3
1. Forklar hvorfor graferne er forkerte
2. Du bedes tegne nye grafer for luksusbiler og mælk
- Luksusbiler
- Mælk

10.8

Uddrag
1. Forklar begrebet opinionsleder:
• Ham personen på videoen der via sin status, påvirker gruppen omkring ham. Det påvirker deres interesser og holdninger.

2. Diskuter hvorfor det har så stor værdi for B&O at personer som fx Ronaldo og Medina bliver fotograferet med headset fra B&O.
• Fordi det giver god reklame at store stjerner som dem bruger deres produkt, fordi så ville unge som ser op til dem nok os købe dem.
Det er god promotion.

3. Diskuter forskellen på B&O’s og Beats by Dres anvendelse af opinionsledere.
• Begge brands bruger kendte ansigter, så der er ikke den store forskel. Beats bruger flere amerikanere i forhold til B&O som bruger europæiske.

Sådan får du adgang til hele dokumentet

Byt til nyt Upload en af dine opgaver og få adgang til denne opgave
  • Opgaven kvalitetstjekkes
  • Vent op til 1 time
  • 1 Download
  • Minimum 10 eller 12-tal
Premium 39 DKK pr måned Få adgang nu