Arla | Analyse | 10 i karakter

Indholdsfortegnelse
1)

2)
Primæraktiviteter
- Service:
- Produktion:
- Markedsføring og salg:
Støtteaktiviteter
- Menneskelige ressourcer:
- Teknologiske ressourcer:

3)
Kernekompetencer
Konkurrencemæssige fordele

4)
Arlas Vækststrategier

Uddrag
1)
Differentiering passer bedst til Arla, da Arla er dyrere end de andre mærker på markedet

samt er deres produkter også i den højeste kvalitet. Arlas produkter er henvendt til hele markedet, og er kendt som de bedste i branchen.

2)
Primæraktiviteter
Service: Arla lod 7 influensers sende personlige Mathilde-video hilsner til unge teenagere

som ikke kunne fejre deres fødselsdag grundet corona-lockdown. Arla lod deres kakaomælks brand Mathilde taget et corona intiativ fra midten af marts til midten af april

og det gik så ud på at sende personlige fødselsdagshilsner til en række teenagere af 7 kendte influensers.

Det skabte merværdi, grundet den værdistigning teenagerne fik af de kendte mennesker, samt de følelser Arla skabte hos dem. Alt takket være Arla.

Sådan får du adgang til hele dokumentet

Byt til nyt Upload en af dine opgaver og få adgang til denne opgave
  • Opgaven kvalitetstjekkes
  • Vent op til 1 time
  • 1 Download
  • Minimum 10 eller 12-tal
Premium 39 DKK pr måned Få adgang nu