Aqua Dor | Analyse

Indledning
Virksomheden Aqua D’or (AD) er en virksomhed, der kan karakteriseres som en produktionsvirksomhed, der producerer mineralvand og andet læskedrikke på flaske.

De befinder sig på B2B-markedet eftersom de sælger deres produkter til andre virksomheder herunder bl.a. dagligvarebutikker.

Nogle af de værdier som AD giver sine kunder, der gør at de har en markedsandel for flaskevand på 40% i mængde, er at de tilbyder en sund og læskende drik fra kilder under jorden

og ved hjælp af moderne teknologi bliver vandet tappet på flaske uden at komme i berøring med mennesker.

Uddrag
AD’s produkter indeholder hver især forskellige former for kvalitet. Eksempelvis funktionel kvalitet, da produktet har en egenskab til at slukke tørsten hos forbrugeren.

Derudover giver Aqua Dor kvalitet til deres produkter ved at de indeholder naturlige mineraler, som der opfylder fødevarer styrelsens krav for mineralvand.

Samtidig så som nævnt før, så forgår produktionen sådan at vandet aldrig kommer i kontakt med et menneske, der gør at vandet ikke vil indeholde nogle bakterier i.

Sådan får du adgang til hele dokumentet

Byt til nyt Upload en af dine opgaver og få adgang til denne opgave
  • Opgaven kvalitetstjekkes
  • Vent op til 1 time
  • 1 Download
  • Minimum 10 eller 12-tal
Premium 39 DKK pr måned Få adgang nu