Änglamark Fusilli Pasta | Analyse

Indledning
Jeg vil analysere Änglamark fusilli fuldkornspasta. For at kunne analysere P’et produkt, som er en del af parametermixet, vil jeg gøre brug af de forskellige indhold i kapitel 15 i marketingbogen.

Jeg vil fastlægge produktet på markedet. Produktet er ethvert håndgribeligt tilbud, som kan tilfredsstille kundernes behov.

Änglamark fusilli fuldkornspasta er et kortvarigt produkt, da det er en fødevare. Det vil sige at produktet forbruges samtidig med at det anvendes. Änglamark fusilli fuldkornspasta er en dagligvare, da det er et produkt som indkøbes hyppigt og uden større overvejelse.

Änglamark fusilli fuldkornspastas’ produkttype på producentmarkedet er råvarer og halvfabrikata. For eksempel på en italiensk restaurant, bruger de pasta til at fremstille retten pasta med kødsovs.

Uddrag
Sortimentsbredden er forholdsvis stor, da de tilbyder pasta, brød, mejeri, rengøringsartikler og personlig pleje.

Änglamark har et forholdsvis dybt sortiment, det vil altså sige at de har et stort udvalg af varianter indenfor varegrupperne.

Sådan får du adgang til hele dokumentet

Byt til nyt Upload en af dine opgaver og få adgang til denne opgave
  • Opgaven kvalitetstjekkes
  • Vent op til 1 time
  • 1 Download
  • Minimum 10 eller 12-tal
Premium 39 DKK pr måned
  • Adgang nu og her
  • 20 Downloads
  • Ingen binding
  • Let at opsige
  • Adgang til rabatter
  • Læs fordelene her
Få adgang nu