Analyse af Joe and the Juice | 10 i karakter

Indholdsfortegnelse
Abstract 2
Metoder 4
Virksomheds karakteristikken 5
Værdikædeanalyse af Joe & The Juice 6
SW-analyse 8
Omverdensmodellen 10
Porters 5 Forces 12
Geert Hofstede kulturforskelle 14
Reklame 17
Tysk præsentation - Firmapræsentation 19
Tysk præsentation - Landepræsentation 20
Konklusion 21
Kildeliste 22
Bilag 23

Uddrag
Kvalitet hos Joe & The Juice har en stor betydning for dem da deres produkter er enkle, kvalitetspræget juices og sandwichs.

Når man betaler på Joe & Juice, betaler man ikke kun for selve produktet, men også for en god service, da serviceteamet er nøje udpeget som imødekommet og stilede medarbejdere.

Deres juicebarer ligger velplaceret, da de placerer dem et sted med mange mennesker, og der hvor de ved der vil komme mange kunder.

---

Danmark er de seneste år blevet mere orienteret om sundhed og motion. Der er kommet et lagt større fokus på, at vi skal spise økologisk og sundt, og folk har mere lyst til, at bruge penge på noget sundt, i stedet for Fast Food.

Danskere er også̊ blevet meget mere opmærksomme på hvor sundt og vitaminfyldt de spiser og drikker.

Alle disse sundhedsforhold er med til at gøre Danmarks befolkning til den perfekte målgruppe for Joe & the juice, da de lever op til de sunde forhold danskerne har fået. Og det er derfor vi har valgt at lave vores reklame efter sundhed.

Sådan får du adgang til hele dokumentet

Byt til nyt Upload en af dine opgaver og få adgang til denne opgave
  • Opgaven kvalitetstjekkes
  • Vent op til 1 time
  • 1 Download
  • Minimum 10 eller 12-tal
Premium 39 DKK pr måned
  • Adgang nu og her
  • 20 Downloads
  • Ingen binding
  • Let at opsige
  • Adgang til rabatter
  • Læs fordelene her
Få adgang nu