Indholdsfortegnelse
JÖRD, havredrik fra Arla
- Vælg en fiktiv person, som kunne tilhøre målgruppen for disse produkter. Giv en kort beskrivelse af jeres fiktive person.
Uddrag
Arla har lanceret en ny produktserie, JÖRD, som er havredrik i forskellige udgaver. De har lanceret 3 forskellige udgaver, som er 100% plantebaserede under det nye brand.
Fælles for disse 3 nye produkter, er at de er skabt af råvarer fra den nordiske natur, med fokus på den gode smag.
De tre plantedrikke, som alle er baseret på havre, er de første produkter under Arlas nye brand, som kom til verden i marts 2020.
Formålet med JÖRD, er at tilbyde spændende plantebaserede produkter, hvor den gode smag er sat i centrum.
---
Vores fiktive person hedder Pernille, er en nybagt mor, i slutning af 20érne som bruger hendes fritid på hendes blog og de sociale medier.
Hun går utrolig meget op i økologi for at passe på vores jord og samtidig går hun efter produkter der er svane- og ø mærket, når hun er ude og shoppe. Helst ingen parfume i cremerne, da det ikke er godt for børnehud.