Aalborg Zoo | Afsætning | 10 i Karakter

Indholdsfortegnelse
1. Udarbejd begrundet konkurrencestrategi
2. Udarbejd begrundet vækststrategi
- Aalborg Zoo Nuværende strategier
- Fremtidige strategier
3. Mission, vision og værdier
- Mission:
- Vision:
- innovative oplevelser
- oplevelsen i Aalborg Zoo er sjov
- oplevelser med et indhold
- Værdier:
4. Målgruppestrategi
5. Vurder hvordan de brander Aalborg Zoo

Uddrag
Aalborg Zoo vedtager en differentieringsstrategi, fordi de gennem deres marketingmix kan skelne sig fra deres konkurrenter

så kunderne kun har en præference for deres produkter. Aalborg Zoo er et unikt produkt med mange forskellige målgrupper.

Når virksomheder som Aalborg Zoo vedtager en differentieringsstrategi, er virksomhedens konkurrencemæssige fordel et unikt produkt.

Dette stemmer meget overens med Aalborg Zoo, fordi de har en enorm konkurrencemæssig fordel. Denne strategi betyder

at virksomheden kan skille sig ud fra konkurrencen gennem sin marketingmix og etablere præferencer blandt købere af virksomhedens produkter.

---

En vigtig opgave for Aalborg Zoo er, at de gør en aktiv indsats for at beskytte truede arter og deres levesteder.

Derfor har Aalborg Zoo altid været engageret i avlsarbejde, så de deltog i den europæiske avlspartner EEP, som har til formål at sikre, at truede dyrearter ikke uddø

og at der er en enorm genetisk variation blandt befolkninger i nød. I øjeblikket vil den igangværende forskning fra forskere ved Aalborg Zoo være til gavn for dyrene og de vilde populationer i Aalborg Zoo.

Sådan får du adgang til hele dokumentet

Byt til nyt Upload en af dine opgaver og få adgang til denne opgave
  • Opgaven kvalitetstjekkes
  • Vent op til 1 time
  • 1 Download
  • Minimum 10 eller 12-tal
Premium 39 DKK pr måned Få adgang nu